Pravila in pogoji poslovanja

Varstvo potrošnikov

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vključujejo DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine Vrtnarstvocadez.si veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Vrtnarstvocadez.si. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen.

Ponudnik si prizadeva čim bolje skrbeti za ažurnost in točnost podatkov, ki so navedeni na spletu. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali mu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Naročanje

Naročila preko spletne trgovine Vrtnarstvocadez.si

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini in preko e-pošte info@vrtnarstvocadez.si.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Naročila preko e-pošte info@vrtnarstvocadez.si

Naročila preko e-pošte info@vrtnarstvocadez.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas obvestite v najkasneje 3 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@vrtnarstvocadez.si.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina Vrtnarstvocadez.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@vrtnarstvocadez.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja Tone Čadež s.p., Delnice 7, 4223 Poljane nad Škofjo Loko, mora biti oddana v roku nadaljnih 30 dni od sporočila. Stroški, ki nastanejo zaradi odstopa od pogodbe, bremenijo kupca.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.

Menjava blaga
Če ugotovite, da vam nerabljen izdelek ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za izdelek enake vrednosti. V tem primeru stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Reklamacija

V primeru vračila blaga zaradi reklamacije je potrebno na naslov (e-naslov) ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, ponudnik sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije ponudnik samo v primeru, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To stori tako, da še pred prevzemom paketa izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki (obrazec je na voljo na pošti), hkrati pa prosimo, da nas o tem obvesti na e-pošto info@Vrtnarstvocadez.si.

V primeru prejema napačnega izdelka ali izdelka z napako, nas takoj obvestite na email info@vrtnarstvocadez.si. Izdelek vam bomo zamenjali ali vam vrnili denar, pri čemer stroške dostave krijemo mi.

Načini plačila

V spletni trgovini Vrtnarstvocadez.si omogočamo plačilo na način:

  • z nakazilom na TRR
  • plačilo po povzetju (možno le ob osebnem prevzemu)

Nakazilo na TRR

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, ki vsebuje vse podatke za bančno transakcijo. Po opravljenem plačilu ponudnik kupcu pošlje račun na njegov e-naslov oz. račun izroči kupcu ob dobavi blaga.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) se hrani v elektronski obliki pri ponudniku.

Dobavni roki

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni oziroma kot je navedeno.  V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24ih urah.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@vrtnarstvocadez.si. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

Dostava

Odprema pošiljk se vrši od ponedeljka do petka. Naročila, potrjena v petek po 12. uri, bodo odpremljena v ponedeljek. Če naročila ponudnik ne bo mogel v celoti realizirati v roku 5 delovnih dni, bo kupcu poslal samo izdelke, ki so na zalogi. Izdelkov, ki zaradi tega ne bi bili poslani ob aktualnem naročilu, ponudnik naknadno ne bo poslal, zato je potrebno izdelek ponovno naročiti.

Strošek dostave je odvisen od oddaljenosti od naslova Delnice 7, 4223 Poljane nad Škofjo Loko. Oddaljenost oziroma strošek dostave se določna glede na poštne številke:

  • Strošek dostave za naslednje poštne številke zanaša 5 eur + DDV: 4220, 4223, 4224, 4225, 4226, 4227, 4228
  • Strošek dostave za naslednje poštne številke zanaša 7 eur + DDV: 1215, 1216, 1217, 1354, 1355, 1360, 1370,1371, 1373, 4000, 4001, 4201, 4202, 4203, 4204, 4207, 4208, 4209, 4211, 4212, 4240, 4243, 4244, 5280, 5281, 5282

Naročila v vrednosti 100 eur ali več bomo na zgoraj omenjene poštne številke odposlali brez stroškov pošiljanja!

Dostava je možna tudi na druge poštne številke, ampak le v primeru, da znesek nakupa znaša vsaj 200 eur. V tem primeru je dostava brezplačna.

Osebni prevzem na naslovu Delnice 7, 4223 Poljane nad Škofjo Loko je možen ne glede na lokacijo kupca!

Varovanje podatkov

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije) bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Ponudnik stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le takrat, ko kupec temu izrecno ne nasprotuje. Podatke bomo obravnavali in varovali v skladu z  Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

S strinjanjem s pogoji poslovanja, potrjujete, da želite prejemati e-sporočila, ki se nanašajo na ponudbo izdelkov in storitev, ki jih trži Tone Čadež s.p., Delnice 7, 4223 Poljane nad Škofjo Loko. Podano privolitev lahko kadarkoli prekličete. Vaše privoljenje bomo hranili 3 leta. Po izteku tega obdobja vas bomo povabili k obnovitvi privoljenja.

Avtorske pravice

Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje!